Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 8, 2007
Image Size
350 KB
Resolution
1152×864
Thumb

Stats

Views
4,690
Favourites
80 (who?)
Comments
20
Downloads
183
×
Distant Star -wip3- by s0lar1x Distant Star -wip3- by s0lar1x
Added another buttload of details again... Engine pods are now done, worked up the comm dish, and bridge is almost done, too... Oh yeah, and added bunch of weaponry here and there. Still gonna add few more, though.

Next... Few more armour layers to add and hole up, yet... Along with more details... And the bottomside is still bare, duh.
Add a Comment:
 
:icongi-mo:
GI-MO Featured By Owner Apr 21, 2010  Student General Artist
Nice ship design! I love all the details!
Reply
:iconblake-alf:
Blake-Alf Featured By Owner Oct 25, 2009
Hi Im a member on the Yugioh Card Maker. And i was wondering if I could possibly use this image on one of my cards? Thanks.
Reply
:icons0lar1x:
s0lar1x Featured By Owner Oct 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
Eh, sure, why not.
Reply
:iconblake-alf:
Blake-Alf Featured By Owner Oct 28, 2009
Cheers
Reply
:icontundral:
Tundral Featured By Owner Sep 18, 2009  Professional Digital Artist
awesome ship, have you seen a plugin for max called greeble? its a cool plugin that lets you gen detail like city scapes and random techy bits you should check it out. :)
Reply
:icons0lar1x:
s0lar1x Featured By Owner Sep 22, 2009  Hobbyist Digital Artist
Hmm, I think I've heard about it, but I didn't know it could be used to other stuff than generating cityscapes.
Reply
:icontundral:
Tundral Featured By Owner Sep 22, 2009  Professional Digital Artist
my friend used it to add detail to to an excellent star destroyer model he was workin on for some one. definitely worth a look :) here's the link
Reply
:iconskyerfox:
SkyerFox Featured By Owner Jul 25, 2009
Nice. hehe maybe I should have you model our GOA ships lol. very detail work :thumbsup: . gmax?
Reply
:icons0lar1x:
s0lar1x Featured By Owner Jul 25, 2009  Hobbyist Digital Artist
Heheh, thanks. :) Wish I had more time to work on these, though... And I'm using 3dsmax.
Reply
:icondbrought:
dbrought Featured By Owner Feb 10, 2009
Awesome job this is absoultely amazing normaly I see something to be changed when people make shops but this does'mt have anything wrong at all
Reply
Add a Comment: